A red, red rose (Eva Toller)
- Editor: Eva Toller (added 2006-08-18). Score information: A4, 2 pages, 205 kbytes Copyright: Personal
- Edition notes: Midi files available for each part
Description: This composition has been inspired by Evert Taube's "Min älskling, du är som en ros".
External websites: http://www.evatoller.pp.se/
Original text and translations
- My luve is like a red, red rose,
- that's newly sprung in June:
- my luve is like the melodie,
- that's sweetly play'd in tune.
- As fair art thou, my bonie lass,
- so deep in luve am I,
- and I will luve thee still, my dear,
- till a' the seas gang dry.
- Till a' the seas gang dry, my dear,
- and the rocks melt wi' the sun!
- And I will luve thee still, my dear,
- while the sands o' life shall run.
- And fare-thee-weel, my only luve,
- and fare-thee-weel a while!
- And I will come again, my luve,
- tho' it were ten-thousand mile.
(The text has been modernised in the score)
External links: http://www.evatoller.pp.se/